Donderdag 04 Januarie 2018

Verduidelik binêre opsie poste Israel


Wobegone toekenning om elektiewe te evalueer? Bemarking is nie net 'n werk nie. Binêre opsie poste in Israel Optie werk in Israel binêre. Ongedefinieerde risiko beteken dat jou maksimum verlies aan geld onbekend is by die opsie vir 'n wangkrag-opsie. Binêre opsie poste Voordat ons duik en verduidelik wat hierdie nuwe handelsveld wat in 2010 begin het, begin ons met 'n paar eenvoudige definisies. Michael aangeheg oorbevolking, hul wittols MiRe intubate tutti. Weet altyd waar jou wins potensiële binêre opsie werk in Israel as 'n forex posisie. Binêre opsie poste in Israel. Bemarkingswerk in Israel. Israel, en het alles van plan om dit af te sluit.


Op 22 Februarie 2017, prof. Stel nou voor dat die ISA bepaal dat die Australiese lisensie nie goed genoeg is nie. Jy dink dat die ISA hier verby is, deur die verbod op binêre makelaars wat gereguleer word in buitelandse jurisdiksies! Ironies genoeg, volgens die ISA, is een van die hoofrywers vir hierdie voorgestelde wetsontwerp die reputasiebeskadiging wat deur Israel veroorsaak word deur bedrieglike binêre opsie-handelsplatforms wat uit Israel bedryf word. Shmuel Hauser, binêre opsies is baie soortgelyk aan dobbelary, en handel dikwels met bedrieglike sakepraktyke wat bedoel is om die beleggende publiek te mislei. Die rede hiervoor het niks te make met die spesifieke finansiële instrument nie, maar eerder met die manier waarop dit aan die publiek beskikbaar gestel is. Burgers van vreemde lande word beskerm deur hul regerings en hul onderskeie finansiële reguleerders. Dit is hul prerogatief sowel as hul verantwoordelikheid. Is daar geen reputasieprys vir wetgewing wat implisiet minagting van soewereine buitelandse reguleerders en hul onderskeie regulatoriese regimes inhou nie? Die probleem met die voorgestelde wetsontwerp in verband met binêre opsies is dat dit ook verhandel handelsplatforms wat onder 'n lisensie of permit wat deur 'n gemagtigde buitelandse reguleerder toegestaan ​​word, verbied. Volgens die voorsitter van die ISA, prof.


Israel, al is dit elders gereguleer. Daar moet 'n internasionale wet wees teen enige ongelisensieerde binêre of FX-handel met baie ernstige strawwe vir enige maatskappy wat gevang word. Reguleerders regoor die wêreld het jare lank die liggelowige wannabe gordon ghekos binêre opsiehandelaars misluk. Met ander woorde, onder die voorgestelde wetgewende wysiging, sal die ISA gemagtig word om die toepaslikheid en volledigheid van die Australiese reguleringsregime te evalueer. ISA word waargeneem deur die Australiese reguleerder? April 2017 wat 'n groot hoeveelheid skade veroorsaak en my en my familie ontstel het. Ingevolge Artikel 2 van die Israeliese Wet op Sekuriteite, is die doel van die ISA om die belange van die beleggende publiek te beskerm. Hoof van die Handhawing by die Israel Securities Authority.


Dr Ziv probeer om die Internasionale Reguleerders teen mekaar te stel. Hierdie reguleerders is meestal clueless en speel al jare in beslag. Maar hoekom is dit regverdigbaar om buitelandse beleggers te beskerm soos voorgestel in die wetsontwerp wat deur die ISA bevorder word? Daar is egter talle maatskappye wat uit Israel werksaam is wat hul besigheid verskillend bedryf het, en 'n mens moet wonder of die drastiese maatreëls wat deur die ISA voorgestel word en die swaar prys wat hulle behels, inderdaad regverdigbaar is. Israeliese handelaars en gee die ISA die mag en gesag om so 'n verbod af te dwing. Israel is bekend in Europa as die boiler kamer hoofstad van die binêre opsie bedryf. Israel bied nog steeds handelsaktiwiteite aan kliënte buite Israel aan. Hierdie kommer alleen is voldoende genoeg om die wyse waarop hierdie voorgestelde wetsontwerp opgestel is, te heroorweeg. Trouens, die voorgestelde wetgewende wysiging wat die ISA beoog om te implementeer, maak die beginsel van wederkerigheid seer. Die ISA het sy mening uitgespreek in talle formele publikasies dat hierdie fundamentele beginsel van toepassing is op die belegger in Israel.


Die voorgestelde wetsontwerp kan ook as 'n probleem beskou word in verband met die beginsel van wederkerigheid en wedersydse erkenning op 'n ander manier. Soos hierbo genoem, wil ek graag twee sake opstel wat addisionele oorweging vereis in verband met hierdie mees onlangse mylpaal. Die ISA sal help omdat dit die Amerikaanse reguleerder en sy gesag en mag respekteer om die ondersoek wat hy uitvoer, te verrig. Benewens hierdie oorwegings kan hierdie voorgestelde wetsontwerp per ongeluk ook 'n negatiewe uitwerking op die internasionale verhoudinge van Israel en die ISA met ander soewereine en ander reguleerders hê. Alhoewel binêre opsies al meer as 'n dekade bestaan, het die ISA nie hierdie finansiële produk publiseer nie, tot November 2014, toe 'n groot wetgewende wysiging met betrekking tot die regulering van elektroniese handelsplatforms in werking getree het. Dit is duidelik dat ons nie sulke sakepraktyke kondoneer nie, laat staan ​​nie. Dit is een ding wanneer die ISA hulp verleen aan buitelandse reguleerders wat moontlike oortredings van die wette in hul onderskeie jurisdiksie ondersoek. Dit is 'n heel ander ding as die ISA die verantwoordelikheid onderneem om alle beleggers op die planeet te beskerm, ongeag waar hulle is en die soort beskerming wat hul onderskeie regerings besluit het om hulle te gee. Die feit dat die ISA probeer om die reputasie van Israel te beskerm deur hier 'n skoon sweep te maak, is lofwaardig. In die verduidelikende teks wat die voorgestelde wetsontwerp vergesel het, verklaar die ISA dat dit klagtes van buitelandse reguleerders en handhawingagentskappe ontvang het aangaande verliese wat veroorsaak word aan kliënte wat in hul onderskeie lande woon, as gevolg van korrupte en dikwels bedrieglike sakepraktyke in diens van maatskappye wat in Israel gevestig is en diens sulke buitelandse kliënte. Hoewel hierdie wetgewende wysiging nie eksplisiet binêre opsies genoem het nie, was dit die sneller vir die ISA om sy benadering tot hierdie bedryf te begin ontwikkel.


Alhoewel binêre opsies gevind kan word en verhandel word op belangrike uitruilings, het 'n alternatiewe mark ontwikkel wat binêre opsies beskikbaar stel vir verhandeling deur die algemene publiek. Israeliese kliënte sluit nie binêre opsies in nie. In die afgelope maande het prof. As dit aangeneem word, sal hierdie voorgestelde wetgewende wysiging 'n nuwe realiteit skep, wat 'n mate van besinning oor die bedryf vereis, die redes waarom die ISA sulke aggressiewe houding het en miskien die stappe wat maatskappye in hierdie bedryf moet ondersoek om aan te pas by hierdie dramatiese verandering in die regulerende landskap in Israel. Soos hierbo genoem, bepaal hierdie beginsel dat reguleerders en afdwingingsagentskappe in verskillende lande en jurisdiksies mekaar sal help om hul doelstellings en doelwitte te bereik. Omdat dit 'n nuwe regulatoriese regime was, het die ISA uitdruklik verklaar dat so 'n nuwe wetgewing slegs maatskappye wat dienste aan Israeli's wil lewer, beïnvloed het en dat dit nie die bestuur en bedryf van maatskappye wat Israeliese kliënte blokkeer en verbied, verbied nie. Byvoorbeeld, 'n lisensie vir binêre opsies wat onder 'n lisensie bedryf word, pas in alle ander lidlande van die Europese Unie, sal nie toegelaat word om uit Israel voort te gaan nie, as die huidige taal van die wetsontwerp bly soos dit is wanneer die wetgewende proses voltooi word. Net so sal die VSA nie weier om die ISA te help nie, net omdat die ISA 'n kriminele ondersoek doen na 'n aangeleentheid wat die SEC mag voel, meer toepaslik aangespreek sal word deur administratiewe of burgerlike verrigtinge.


Daar word gesê dat die hele binêre opsiebedryf in Israel die impak voel en gedwing is om verdedigingsmaatreëls te tref. Verder sal die voorgestelde wetgewende wysiging slegs regulatoriese lisensies of permitte wat ingevolge EU-regulasies of Amerikaanse federale regulasies toegestaan ​​word, erken, solank hulle nie binêre opsies bied nie. Israeliese kliënte onder 'n buitelandse regulerende regime behalwe die Europese Unie of Amerikaanse federale wet, moet die ISA oortuig dat sy lisensie vergelykbaar is met die lisensies wat deur die ISA toegestaan ​​word om uit Israel te kan werk. Israel en die verlies van geld van die belasting wat nou aan die staat Israel betaal word en sal ophou sodra hierdie besighede gesluit word. Alle ander regulatoriese regimes word onvoldoende aanvaar, tensy dit deur die Minister van Finansies bevestig word of andersins tot bevrediging van die ISA. Wat soek die ISA? Die betekenis van so 'n vasberadenheid is dat die ISA voel dat die Australiese lisensie nie voldoende beskerming bied aan die Australiese belegger. Byvoorbeeld, 'n FX-handelsplatform wat dienste aan Australiese kliënte lewer onder 'n lisensie wat deur die Australiese reguleerder toegestaan ​​word, moet nou aan die ISA bewys dat sy lisensie vergelykbaar is met die Israeliese een om Australiese kliënte te bedien. Ten einde die ISA te verstaan ​​en sy motivering ten opsigte van die binêre opsiebedryf, is dit noodsaaklik om na die aksies en stellings te kyk in die lig van die regulatoriese ontwikkelings wat die afgelope jare plaasgevind het.


Hierdie artikel is geskryf deur dr. Dit is ook die enigste redelike en verstandige manier om artikel 2 te interpreteer, want die ISA kan en moet nie homself sien as die beskermer van enige belegger wat oral in die wêreld woon nie. Ingevolge die wetgewende wysiging van November 2014 het 21 maatskappye lisensie-aansoeke ingedien, waarvan sommige binêre opsies-handelsplatforms was. Weliswaar het die binêre opsiebedryf sy probleme, maar die negatiewe uitbeelding van die hele bedryf is 'n bruto veralgemening. Die ISA het ongeveer ses maande geneem om hierdie lisensie aansoeke te evalueer voordat dit besluit het om binêre opsies in verband met Israeliese handelaars kategories te diskwalifiseer.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.